Prekes NEMOKAMAI, galite atsiimti iš mūsų sandėlio, Sendvario g.1, Sudmantai, Klaipėdos r.
Prekės pristatomos į kliento nurodyta vietą Venipak ar DPD kurjeriais.
24 t. mašinomis prekės pristatomos iki kliento kiemo ar statybinės aikštelės, o jei privažiavimo nėra ar jis netinkamas - iki artimiausios vietos.
Apie konkretaus užsakymo planuojamą pristatymo dieną bei laiko intervalą informuojame el. paštu ir/arba telefonu.
Pristatymo dieną prieš atvažiuodamas su Jumis susisieks vairuotojas / kurjeris.
Užsakius prekių iš skirtingų sandėlių, jos gali būti pristatytos skirtingu metu - už tai papildomas mokestis netaikomas.
Maksimalus prekių iškrovimo laikas yra 1 val. nuo transporto atvažiavimo į objektą. Jei planuojama užtrukti ilgiau taikomas papildomas mokestis - apie ilgesnį išsikrovimo laiką būtina informuoti mus!
Jeigu krovinys nepristatomas dėl ne nuo vairuotojo priklausančių aplinkybių, klientas privalo apmokėti transporto išlaidas.
SVARBU
Esant nenumatytoms aplinkybėms pristatymo terminas gali būti ilgesnis nei nurodyta aukščiau. Apie bet kokį pasikeitimą mes visada informuojame asmeniškai telefonu ir/arba el. paštu.
Dažniausiai užduodami klausimai apie pristatymą
1. Per kiek laiko pristatote prekes?
Prekes pristatome per:
- 1-3* darbo dienas, jei visos prekės yra mūsų sandėlyje.
- 2-21* darbo dieną, jei prekė turi būti atsiųsta iš gamintojo sandėlio.
*Retais atvejais pristatymo terminai gali būti ilgesni.
2. Kodėl tokie platūs pristatymo terminų intervalai?
Pristatymo terminas priklauso nuo prekių kiekio, svorio, tūrio, konkretaus pristatymo adreso bei pervežimo iš gamyklos sandėlių galimybių.
3. Ką daryti, jei mano užsakymas vėluoja?
Jeigu viršytas preliminarus pristatymo terminas, nedelskite, kreipkitės į vadybininką, kuris vykdo jūsų užsakymą. Jei nepavyksta susisiekti su vadybininku, rašykite el. paštu pardavimai@rimesta.lt arba skambinkite telefonu +370 67714798.
4. Kodėl negalite atsiųsti prekės per paštomatą?
Smulkias prekes, mes siunčiame per kurjerius, tačiau dauguma prekių yra didesnių gabaritų nei galima sutalpinti į paštomatą arba kai kurių medžiagų (pvz., įvairių skysčių, dažų, gruntų) siuntimas per paštomatus yra draudžiamas.
5. Ar vežate nemokamai?
Jei perkate prekių už daugiau nei 100 eurų ir jas galima pristatyti kurjeriu, pristatymas jums kainuos 0 eurų. Dar yra tam tikrų prekių , kurių perkant konkretų kiekį, pristatymas bus nemokamas pvz. >30 m3 polistirolo ar perkant pilną mašiną tam tikrų blokelių be iškrovimo paslaugos ir t.t.
6. Ar vairuotojai padeda iškrauti prekes?
Vairuotojai nepadeda iškrauti prekių, nebent užsakėte transportą su kranu (fiskaru). Tokiu atveju vairuotojas iškels krovinį ant žemės, o objekte turi būti jūsų stropuotojas (asmuo, kuris atkabins trosus).
7. Ką daryti, jei gavau pažeistą prekę?
Prieš iškraunant prekes, būtina jas vizualiai apžiūrėti. Jei pastebėjote pakuočių pažeidimus ar kiekio neatitikimus, jie turi būti užfiksuoti iškart. Kiti pažeidimai, pastebėti po pakuotės išardymo, gali būti fiksuojami per 14 dienų. Visus pažeidimus reikia nufotografuoti ir pranešti vadybininkui.