Garantija
Internetinėje parduotuvėje www.rimesta.lt įsigytoms prekėms yra taikoma:
- garantija pagal Lietuvos Respublikos įstatymą, kuri trunka 24 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos;
- ir gali būti papildoma (komercinė) garantija, kurią prekei suteikia jos gamintojas.
Nepriklausomai nuo to, kokios trukmės yra gamintojo nurodyta garantija, dėl atsiradusių prekės trūkumų galima kreiptis per 2 metų laikotarpį, o jei gamintojas nustato ilgesnį terminą – per jo nurodytą terminą.
Kiekvieno gamintojo siūlomos garantinės sąlygos skiriasi, tačiau tam tikri reikalavimai yra bendriniai. Įsigydamas prekę pirkėjas turi užtikrinti, kad:
- prekė bus naudojama pagal paskirtį ir pagal rekomendacijas, išdėstytas prekės naudojimo instrukcijoje.
Krovinio pažeidimo fiksavimas pristatymo metu
- Prieš iškraunant prekes, jos turi būti vizualiai apžiūrimos automobilyje.
- Išoriniai pakuočių pažeidimai ar kiekio neatitikimai privalo būti iškart fiksuojami.
- Jei pažeistos prekės pakuotė turi ženklinimą, būtina nurodyti tos pakuotės numerį.
- Būtina apie pažeidimą ar neatitikimą pažymėti visuose krovinį lydinčiuose dokumentuose (krovinio važtaraštyje, CMR).
- Visi dokumentai, kuriuose yra sužymėti pažeidimai ar neatitikimai, turi būti pasirašyti Pirkėjo ar jo atstovo ir Vairuotojo - be Vairuotojo parašo pažeidimo fiksavimas negalioja!
- Visi kiti pažeidimai, kurie negalėjo būti matomi neišardžius pakuotės, gali būti fiksuojami ne ilgiau nei per 14 d.
- Pažeidimai taip pat turi būti nufotografuoti, kai prekė yra praardytoje pakuotėje.
- Abiem atvejais klientas turi užpildyti pretenziją.
Pažeistų medžiagų nuotraukas ir laisvos formos pretenziją reikia siųsti el. paštu pardavimai@rimesta.lt