Garantija
- garantija pagal Lietuvos Respublikos įstatymą, kuri trunka 24 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos;
- ir gali būti papildoma (komercinė) garantija, kurią prekei suteikia jos gamintojas.
Nepriklausomai nuo to, kokios trukmės yra gamintojo nurodyta garantija, dėl atsiradusių prekės trūkumų galima kreiptis per 2 metų laikotarpį, o jei gamintojas nustato ilgesnį terminą – per jo nurodytą terminą.
Kiekvieno gamintojo siūlomos garantinės sąlygos skiriasi, tačiau tam tikri reikalavimai yra bendriniai. Įsigydamas prekę pirkėjas turi užtikrinti, kad:
- prekė bus naudojama pagal paskirtį ir pagal rekomendacijas, išdėstytas prekės naudojimo vadove;
- bus naudojamos originalios gamintojo tiekiamos atsarginės dalys, nes gamintojas negali būti atsakingas už analogiškų gamintojų tiekiamas dalis.
Krovinio pažeidimo fiksavimas pristatymo metu
- Prieš iškraunant prekes, jos turi būti vizualiai apžiūrimos automobilyje.
- Išoriniai pakuočių pažeidimai ar kiekio neatitikimai privalo būti iškart fiksuojami.
- Jei pažeistos prekės pakuotė turi ženklinimą, būtina nurodyti tos pakuotės numerį.
- Būtina apie pažeidimą ar neatitikimą pažymėti visuose krovinį lydinčiuose dokumentuose (krovinio važtaraštyje, CMR).
- Visi dokumentai, kuriuose yra sužymėti pažeidimai ar neatitikimai, turi būti pasirašyti Pirkėjo ar jo atstovo ir Vairuotojo - be Vairuotojo parašo pažeidimo fiksavimas negalioja!
- Visi kiti pažeidimai, kurie negalėjo būti matomi neišardžius pakuotės, gali būti fiksuojami ne ilgiau nei per 14 d.
- Pažeidimai taip pat turi būti nufotografuoti, kai prekė yra praardytoje pakuotėje.
- Abiem atvejais klientas turi užpildyti pretenziją.
Pažeistų medžiagų nuotraukas ir laisvos formos pretenziją reikia siųsti el. paštu eprekyba@lemora.lt arba savo asmeniniam vadybininkui.
Grąžinimo sąlygos
Norint tą padaryti, reikia turėti sąskaitą faktūrą ir kreiptis į užsakymą vykdžiusį vadybininką (kontaktus rasite el. laiške / sąskaitoje) - jis įvertins grąžinimo sąlygų atitikimą ir informuos apie tolimesnę eigą.
- Grąžinama prekė turi būti pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje.
- Pinigai už grąžintą prekę visais atvejais pervedami bankiniu pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo.
- Jei grąžinimo priežastis yra prekės brokas ar pardavėjo klaida, tuo atveju visas išlaidas padengia prekės gamintojas arba UAB Rimesta.
- prekė pažeista ir pažeidimas atsirado dėl kliento kaltės;
- prekė buvo pagaminta pagal kliento pageidavimą specialiu užsakymu;
- prekė buvo tonuojama, matuojama, pjaustoma klientui pageidaujant;
- klientui užsakius, prekės buvo pristatytos iš gamyklos tiesiai į objektą;
- prekė buvo atsivežta iš kito mūsų sandėlio spec. kliento pageidavimu;
- prekės nuolat nesandėliuojame savo sandėliuose, t.y. prekės kortelėje ji turi kažkurią iš žymų:
"Pristatymas 2-7 d.d."
"Prekė yra gamintojo sandėlyje."